به عنوان یک رهبر، رفتار خود شما تأثیر زیادی بر اثربخشی اسکرام در محل کار دارد. آیا می خواهید رهبری عالی را برای ارتقاء عملکرد سازمان خود مجسم کنید؟ در نظر بگیرید که یک “عذرخواهی” به مجموعه ابزارهای رهبری خود اضافه کنید.
یک متخصص جوان و آینده دار وجود داشت که از کارگری به مدیر ارتقا می یافت. به عنوان بخشی از صعود سریع خود به رده های مدیریتی، اکنون انتظار می رفت که وی با استفاده از تخصص عمیق، اخلاق کاری قوی و رفتار پرانرژی تیم ها را به سطح بالایی از عملکرد هدایت کند. او سپس وارد پروژه های پیچیده و طلبکارانه شد تا نتیجه را به همراه داشته باشد.
برخی از این پروژه ها کاملاً چالش برانگیز بودند. تیم های متعدد، تنوع پیچیده، تقاضای برنامه و سایر عناصری که بسیار سخت بودند. خوب شما هم شاید الان در یکی از اینها باشید؟
این مدیر جوان عزم فوق العاده و هدف قوی را برای ارائه نتایج نشان داد. او روزانه در جزئیات زندگی می کرد و ساعت های باورنکردنی طولانی کار می کرد. تحت فشار بی حد و حصر، او خود را در تیم های درگیر قرار می داد تا مشکلات آن ها را برطرف کند. و آن ها را “به مسیر درست” برگرداند. او در ساعت 2 صبح به ایمیل ها پاسخ می داد. و انتظار داشت دیگران نیز همین کار را انجام دهند. انتظار او این بود که دیگران همان سطح تمرکز و فداکاری را برای منافع بیشتر نشان دهند. و این به نوبه خود منجر به نتایج عالی می شد.